piątek, 22 lipca 2016

Co u mnie ?

   
                                           No cześć !

Jak tam mijają Wam wakacje ?
Mi bardzo dobrze. Zdążyłam już zaliczyć Francję, Hiszpanie i nasze piękne polskie morze. Zostaje nad morzem do końca wakacji. A i jeszcze jadę na kolonie 10 sierpnia i wracam jakoś 20.
Pochwalcie się gdzie wy byliście lub będziecie :)
Postanowiłam zrobić porządki na bl♥gu. Niechciane i głupie wpisy usunęłam, bo stwierdziłam, że i tak nikt tego nie przeczyta i źle ważą na "fajność" tego bloga.
Ehhh, a co u mnie jeśli chodzi o Star Stable. No przyznam, że ciągle robię zadania czekając na piękne miejsce o nazwie Epona. Mam 16 lvl ale muszę jeszcze pomóc Heldzie i Ghunterowi w odnalezieniu ich domku :/
No niestety trochę poczekam na Eponę, bo za 4 dni czyli 26.07 kończy mi się SR.
W sumie to nie wiem co będzie z LT bo mam trochę mało kasy a chcę sobie ubrania pokupować, muszę też wziąć ok. 50 z ł na kolonie.
O i pozdrawiam klub do którego bardzo serdecznie zapraszam "Thunder Antelopes Gang" założycielka to Ylva Moosterrock. 
Klub jest od 14 lvl wymagany SR.
Takk.... Wydałam "TROCHĘ" SC I SJ na strój klubowy i sprzęt klubowy. No niestety. Na szczęście jest ładny więc bd go nosić też na co dzień. Ok mój Darkspider ma już 7 lvl, no dobra tylko 7 lvl. 
Jeszcze pewnie dziś coś napiszę bo muszę czekać do jutra żeby zrobić zadanie, a nie mam SC do przespania się.
Ok.
-Bye Bye ! <33 ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com