sobota, 23 lipca 2016

LifeTime ♥

                                                             No cześć !

Mieliście kiedyś tak że czekaliście na coś BARDZO DŁUGO ?
Heh, ja tak miałam i to nie raz :) Ale pomimo że coś trwa już 3 godziny ja i tak nie mogę uwierzyć. A mianowicie o co chodzi ?
Mam LifeTime <3
Taaak, nawet nie wiecie jak się bałam że przy zakupie coś sknocę o go nie dostane...
Ale na szczęście wszystko poszło gładko i łatwo.
I to piękne uczucie, kiedy otworzyłam inwentarz...
3000 SC. Pewnie zastanawiacie się jakie konie kupiłam.
Kupiłam 2. Trzeci będzie w Eponie, którą odblokuje mniej więcej jutro lub pojutrze.
Kupiłam karego AQH.
O imieniu Darkqueen
Szczerze to... Jest spoko, ale szału nie ma. Kupiłam AQH tylko dla tego, że są mega szybkie. Ale jest ładny gdybym miała go ocenić to tak 7/10

Drugi koń to Fryz.
Ten najczarniejszy po lewej stronie.
Jest śliczny. Nie podoba mi się za bardzo w nim te odblaski na grzywie i ogonie...
Trzeci koń to będzie ten kuc islandzki z Epony. Izabelowaty.

Jutro dam dłuższy i lepszy wpis o tym wszystkim. Dziś jestem zmęczona,  do jutra.


-Bye Bye <33 ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com