wtorek, 29 listopada 2016

Poradnik [2] Jak przekonać rodziców na LT.

No cześć.
Ostatnio dostałam trochę wiadomości na FB z prośbą na zrobienie poradniku jak przekonać mamę/tatę/rodziców na SR/LT. Jakoż, że nie różni się to za bardzo zrobię to w wersji LifeTime, ponieważ z tym był większy problem.

Jak ja to zrobiłam?
Jakoś za bardzo moja mama nie miała nic przeciwko, więc na swoim przykładzie tego nie podam.
Grałam dużo w różne płatne, więc nie zdziwiło to moich rodziców, że chcę wydać znów tyle pieniędzy na piksele.
Jednak wracając do tego JAK TO ZROBIĆ. Ehh szkoda, że to nie moja Star Stablowa biografia...

Błaganie.
Zacznijmy od tego co chyba każdy robi kiedy rodzic/e nie pozwalają na coś ważnego dla Nas.
Natarczywe błaganie!. Jednak za dużo to nie zdrowo. Daj im oddychać!

Użyj sensownych argumentów.
Na 100% nikt nie pozwoli Wam na coś dość drogiego kiedy powiecie ,,kup mi, bo tak"
Użyj argumentów. Podam kilka przykładów:
-Wytłumacz mamie, że zaoszczędzi to wiele. Kiedyś Alexis na swoim blogu napisała, że możemy zaoszczędzić nawet 290 zł za trzy lata!
-Powiedz, że nie będziesz musiała kupować już SR jak się skończy.
-Powiedz, że nie będziesz musiała kupować (rzadziej, lub wcale) Star coinsów, ponieważ co tydzień dostajesz 100 sc,

To nie jest vip na MSP!
Jeżeli grałeś w gry typu MovieStarPlanet, Momio czy inną grę w, której NIE trzeba było płacić za GRANIE. Tylko można było wykupić np. lepszy pakiet tak jak to było w wcześniej wspomnianych grach. Wytłumacz rodzicom, że to nie jest kolejny vip, który jest Ci potrzebny tylko dla kilku hajsików i lepszych ciuchów. Bez tego tak naprawdę nie możesz grać.
^yyy to znaczy możesz, ale chyba bieganie od moor do fp nie można nazwać rozrywką^

Wytłumacz, że to normalna gra.
Jeżeli grałeś kiedyś w gry typu Simsy czyli pudełkową to możesz dobrze to wykorzystać.
Wytłumacz ^nie zwracajcie uwagi, że to słowo ciągle się powtarza^, że jest to coś podobnego jak (dajmy na przykład) simsy. Tylko, że kupujesz to przez internet.

Kup za swoje pieniądze.
Myślę, że jeżeli do tego czasu nie chcieli się zgodzić to zrobią to teraz. Ja od samego początku byłam nastawiona na tą konieczność. Jeżeli nie masz swoich pieniędzy to?

Nie masz pieniędzy?
Sprzątaj, zdobywaj dobre stopnie (jeżeli masz złe) itede itepe. Teraz są dwie opcję.Albo rodzice będą Ci dawać np. 5 zł za każdą piątkę w szkole, albo po pewnym czasie stwierdzą, że naprawdę tego chcesz i Ci kupią.

Prezent? Święta?
Masz niedługo urodziny? Świetnie. Jednak, jeżeli nie masz to poproś LT/SR na święta. Macie szczęście, jeszcze tylko niecały miesiąc!


Pokaż stronę.
Jeżeli twoi rodzice boją się, że to oszuści pokaż stronę. Daj im do poczytania. Wejdź do gry i pokaż im trochę Jorvik. Nie wierzą dalej? Ha! Mam AS w rękawie pokaż im certyfikat, że strona jest prywatna czyli, że jest tak jakby certyfikowana. Czyli, że nie ukradnie żadnych danych. Daje zdjęcie gdzie znajdziemy takie coś.

Kupno.
Jeżeli już się zgodzili to pozostaje sprawa kupna. Jednak to już w innym poście.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał.
Jeżeli to czytasz i Ci się podoba to zostaw proszę komentarz oraz obserwację.
-Bye Bye

5 komentarzy :

  1. Ja nie mam zbyt tyle kasy żeby se pozwalać na LT, wole żeby mama mi kupowala ciuchy i jedzenie i kupowaćć sr co miesiąc a nie wydawać tyle na co co mi się kiedyś znudzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama zgodziła się na sposób tak zwany ,,truciem dupy"
    XD

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com