poniedziałek, 19 września 2016

Konie lipicańskie

Z powodu mojego lenistwa post ten nie pojawił się w weekend, kiedy został on napisany :D


No cześć ! W piątek czyli wczoraj ekipa sso zamieściła zajawkę nowych koni (lipicańskich?) chyba tak to się pisze :P
Ten post nie będzie wyposażony w informacje o tym jak te konie powinny wyglądać, jak się ruszać itd.
Ponieważ nie znam się. Miałam dopiero 1 jazdę konną i nie jestem zapoznana z tematem realnych koni...
Jednakże to chyba lepiej, bo będzie to subiektywna opinia. A więc tak wygląda koń, na którym się tak skupimy.

 Na zajawce widniały tylko siwóski, więc raczej nie będzie innych maści tym bardziej, że te konie występują w największej ilości właśnie w tym umaszczeniu. Tak powiedziała mi ciocia wikipedia :D Zauważyłam, że te konie mają dużo cieni. Nie należą również do wysokich. Są umięśnione i szerokie. Mają krótką grzywę.
Oglądając zajawkę widzimy owego konia w DUD.
Co więcej poruszał się szybko, więc najwidoczniej będzie należał do nielicznej grupy koni dobrze znoszących zimno. I to plus.
Mam wrażenie, że tak strasznie kręci tyłkiem kiedy chodzi. Tak jak taki francuski piesek. Taka dama :)
(Jakby ktoś nie wiedział) to są owijki, a nie cienie.
Swoja drogą mają przyciemniane kopyta, ale nie aż tak.



Konie lipicańskie mają swoją unikalną (stójkę?) wygląda to śmiesznie, ale fajnie,  że zespół zastosował tą czynność w grze. Tylko nie wiem czy to wzniesienie do owej stójki wygląda tak realnie i dopracowanie.
Mi nowe konie na chwilę teraźniejszą przypadły do gustu. Nie wiem czy go kupię, bo nie wydaję mi się taki cudowny jak kilka innych na które zbieram, ale to wszystko okaże się w środę.
Pamiętajcie, że to tylko moja opinia :P
Dajcie znać jak podobają się wam jeszcze niedoszłe konie, i czy je kupicie.
Bye Bye <3

2 komentarze :

  1. Laura, nie weź tego jako hejt, ale twoja częstotliwość postów zmieniła się. Kiedyś kiedy miałaś miej obserwatorów bardziej ci się chciało...
    Nie wiem o co chodzi. Możesz napisać o tym post lub wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje ?
    To nie hejt :D
    Fajny post <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com