niedziela, 2 października 2016

17 lvl i 5 obserwatorów !


No cześć,'
 Ostatnio zrobiłam 2 reptację.
U Bjorna, Agnethy i z kręgiem słońca :D
Mega się cieszę. Z tym związku pojawiły mi się nowe zadania. Te z Katją i Jamesem.
Ogólnie mega się podjarałam, gdyż questy  miałam taaaaaakkkkkk dawno.
I mam 17 lvl.
Nareszcie....


A teraz inna część posta !

Weszłam dziś na bloga a tam 5 obserwatorów !
(Zemną 6 XD)
Myślałam o jakimś losowaniu czy coś, ale nie mam kasy XD
Będzie to nowa seria :D
Tak na prawdę to nie mam żadnej na blogu, więc trzeba zacząć ^^
Co myślicie o serii wymyślonej przez moją przyjaciółkę ?
 http://wiqa-msp.blogspot.com/
"Hit czy Kit"
Chodzi w niej o to, że ja czasem wy, jak będzie aktywność będe/będziecie wybierać
jakiegoś konia, lub ubranie czy sprzęt i będę oceniać to od 0/10, bardziej szczegółowo :D
Cieszycie się z nowego pomysłu 
(NIE ZNAM INNEGO BLOGA, KTÓRY PROWADZI TĘ SERIĘ) 
Lekka odmiana od "TOP 3 lub 5"
Dobrze więc ja kończę :D
Bye Bye <3  


2 komentarze :

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com