piątek, 16 grudnia 2016

Nowy poziom!

No cześć.
Długo zbierając się wzięłam się wreszcie za świąteczne oraz nowe zadania.
Było one moją ostatnią deską ratunku, żeby zyskać 18 lvl.
(Prócz repek, ale ich to nie trawie)
Jak to ja, a jestem przegrywem nie mogę być TOP i muszę być w tyle 2 lvl, od maksa >.<
Takkk, jest już 20 lvl. Teraz tylko trzeba czekać najpewniej trzy lata. aby wbić ten lvl ograniczając repki do ZERA. Help me!
Namawiałam już Wiksena, aby mi trenowała konie, i robiła repki, ale chyba zapomniała XD
Łapcie focie, mojego lvl B)
^Ciii, wcale nie ma tam napisów z bandicama, wcale^























-Bye Bye

15 komentarzy :

  1. Gratulacje, jesteś wygrywem, a nie przegrywem...
    Ja to jestem przegrywem, bo mam 16.. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, śliczny wygląd! Piękny!
    Może kiedyś nauczysz mnie jak założe własnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd robiła Lana Hawkson. Mi jak i na pewno jej jest miło, że Wam się podoba ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na jakim poziomie odblokowuję się doline żółtych liści?

      Usuń
    2. Doline złotych wzgórz odblokowuję się na poziomie 13 albo 14. Czasem zdarza się na 15, ale to rzadko.

      Usuń
  4. Ty mnie nazwałaś Wiksen ???!!!! xD Oooo... nieee... zemszczę się Pszytka Gjóba xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty mnie nazwałaś Wiksen ???!!!! xD Oooo... nieee... zemszczę się Pszytka Gjóba xd

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam 17 lvl (prawie 18) a gram 2 mieś XDD
    bum szakalaka

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com