poniedziałek, 26 grudnia 2016

Brak postów + Wesołych Świąt

No cześć,
Od 1O dni nie wrzuciłam żadnego posta. I raczej zostanie tak przez jakiś czas.
Chwilowo odechciało mi się grać. Wchodzę tylko, żeby zrobić te zadania świąteczne, ale to wszystko.  W tym roku pojawią się tylko życzenia noworoczne. Po prostu nie mam o czym pisać.
Ta przerwa nie będzie trwała więcej niż miesiąc, więc się nie martwcie. Wrócę na pewno.
Na komentarze będę odpowiadała.

WESOŁYCH ŚWIĄT!
Trochę się spóźniłam, ale ciiii. Życzę Wam dużo hajsików oraz star riderów na sso, żeby wasze konie były wytrenowane. Ale życie to nie tylko gra o koniach, więc związku z tym życzę Wam:
-Szczęścia, bo to w życiu najważniejsze
-Zdrowia
-Miłości
-Ciepełka rodzinnego
Iiii, tak jestem tak samo zła w składaniu życzeń jak w wszystkim innym, więc wybaczcie mi takie słabe życzenia.

-Bye Bye

10 komentarzy :

  1. Nawzajem! xd
    Trzymoj się ;p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ale cię rozumiem. Też mam taką częstą niechęć.
    Dzięki i nawzajem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeee, prosze! nie rup tego.
    plisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wrócę. Nie mogę zmuszać się do czegoś czego nie chcę, bo wtedy blogowanie to ani nie pasja, ani nie daje to radości.

      Usuń
  4. Hej! Fajnie, że piszesz o tej przerwie. Równie dobrze mogłaś nic nie napisać, a my czekalibyśmy. Dzięki i również życzę (weź to jako czas przeszły) Ci Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, dzięki. No coś ty. Nie zostawiłabym tak moich zoeystarwlontek bez żadnej odpowiedzi :D :P

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com