piątek, 5 sierpnia 2016

10 Rzeczy, które mogli by dodać do Star Stable


No cześć. Na wstępie chciałam podziękować za  4 obserwatorów. Mam nadzieję, że ta liczba się powiększy :)
A więc tak, czy żaliliście się kiedyś P.Oli, o dodaniu jakiś ulepszeń itd. Ja nie, bo wiem, że robi to tylko spam, ja bym się nastawiła a i tak nigdy tego nie przeczytają xD Ale pomarzyć zawsze można...
Więc przychodzę do Was z rzeczami, którymi chciałam by dodali.
Punkty NIE są poukładane według tego jak bym najbardziej chciała.

1.Oczywiście wszystkie bugi, nie bugi, błędy itd.

2.By wzięli się porządnie za aktualizację. Na pewno nowe "koniki" cieszą, ale jeżeli mają je TYLKO i ciągle dodawać nie widzę w tym żadnej frajdy. Już nie wspomnę o samych ubraniach.

3. Naprawienie wyrzucania w powietrze. Szczerze już nie raz zdarzyło mi się przegrać przez nieudolne próby latania mojego konia :/

4.KRATKI, jak to mawiają "Bezpieczeństwo przede wszystkim" niby tak, ale nie kratkowanie słów które nie mają NIC wspólnego z przekleństwami itd.

5.Nowe nazwy klubów. Mi to nie przeszkadza dlatego, że nie mam swojego klubu, aczkolwiek wiem, że pozostały tylko nazwy, które w ogóle nie mają sensu, lub brzmią trochę dziwnie XD

6. Ehh, jestem zwolenniczką uproszczania sobie życia, więc fajnie by było dostawać SC za Cs`y już nie mówię za udział, ale np. za 1 miejsce 100 sc, 2m. 50 sc a 4m. 25 sc.
Wiem, że to by się im nie  opłacało, ale nam tak xD

7.Jak już umiesz skakać, to, żeby po zakończeniu SR nadal się umiało. To znaczy dla LT to nie problem, ale dla graczy kupujący sr np. na 28 dni byłoby to fajne rozwiązanie :)

8.Pogoda, wiem, że dużo blogerek napisało to w swoim TOP 10, ale serio fajnie by było.

9. Więcej miejsca w stajni, aczkolwiek ostatnio to zapowiedzieli wraz z nowym wyglądem stajni.
Link:http://zoeystarwil.blogspot.com/2016/07/zajawka-stajni.html

10. I dziesiąta rzecz, czyli jakby łąkę lub padok. Też dużo osób o tym marzy. 
Ale wyobraźcie sobie wasze konie na padoku.

Ok więc to moje 10 rzeczy które fajnie byłoby zobaczyć w SSO. 
A Wam co przeszkadza i co byście chcieli zmienić ? Dajcie znać w komentarzu.
-Bye Bye <3

7 komentarzy :

  1. 4, 5, 7, 8, 10 - nic dodać, nic ująć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym jeszcze chciała, żeby dodali jakieś animacje dla jeźdźca typu, głaskanie itp. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super pomysł. Tak jak to było w Starshine ;)

      Usuń
    2. Nie pomyślałam o tym, faktycznie, super :D Nawiązywanie przyjaźni z koniem byłoby mega

      Usuń
  3. Hejka ! Dziś wpadłam na twojego bloga. Serio masz potencjał ! Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję za obserwowanie tego i MSP bloga :D

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com