czwartek, 4 sierpnia 2016

Reputację :/



No cześć ! Ciągle szykuję dla was serię. 
Ostatnio zaczęłam przechodzić różne części gier od, których bazowało Star Stable.
Przeszłam już 2 części Starshine, niestety pomimo różnych próśb nie można spolszczyć ostatnich 2 części. A szkoda... Jednak jeżeli chcecie obejrzeć film z tymi częściami to zapraszam do Hayden Purpledawn.
Gra jest po angielsku, ale osoba czytająca (czyta?) po polsku.
Dziś wzięłam się za Stajnie Marzeń- Zimowy rajd czy coś takiego xD
Pewnie zastanawiacie się czemu nie grałam teraz w Star Stable, otóż przechodzę kryzys od szesnastego do siedemnastego poziomu i mam same reputację :/ Do tego mam 6 koni do wytrenowania... A mi się nie chce XD
Ok, więc miłego dnia.

-Bye Bye ♥

2 komentarze :

  1. Zimowy rajd to moja ulubiona część ^^
    I chyba tylko mi nie przeszkadza trenowanie koni i robienie reputacji na okrągło... xDD

    Pozdrawiam, Michelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, mi właśnie bardzo. Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała chociaż "znosić" to. Obecnie mam 6 koni do trenowania... XD

      Pozdrawiam również <33

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com