niedziela, 7 sierpnia 2016

Reputacja

No cześć !
Jak minął Wam dzisiejszy dzionek ? Ja cały dzień przeleżałam w łóżku robiąc reputacje, trenując konie i oglądając YT.
Stwierdzam, iż na razie nie będę w żadnym klubie. Napiszę tylko zgłoszenia do South Ghost Club i Clown Hunters Legion. Poczekam kilka dobrych miesięcy (lat) i może kiedyś mnie przyjmą :D
A i mam do Was pewne pytanie. Otóż, w DUD mam reputację u prof. Eistein (czy jakoś tak) Ta babka, która stoi obok Nicka Stonegrounda. Reputka nazywa się Dwusetna pula loterii. Dwa razy z rzędu. Tak samo ten pasek u góry. Zatrzymał się na pierwszym poziomie a kiedy oglądałam na YT te zadania już dawno ten pasek zniknął.
Wbiłam już kolejny poziom czyli Lubiana. Nie wiem czy muszę wbić kolejny poziom.
Nie wiem czy coś mi się zbugowało.
Napiszcie co o tym wiecie :)
-Bye Bye

4 komentarze :

  1. Niestety nie wiem co jest grane :/
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic o tym nie wiem, tym bardziej, że mam tylko 11 lvl xD
    Super. Może niedługo dorośniesz Melissie ? :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com