sobota, 6 sierpnia 2016

Co u mnie ?


No cześć ! Ostatnie czasy pracuję nad wyglądem bl♥ga. Chcę dodać kilka fajnych gadżetów. Dziś nie miałam co napisać więc wreszcie zaktualizowałam zakładkę "Moje konie" Muszę zrobić to samo z "O mnie", ponieważ klub Thunder Antelopes Gang został usunięty przez Ylve. Prawda, że nie szło to za dobrze, ale wydałam dużo SC na strój i wyposażenie klubowe... Nie będę robić bólu dupci z tego powodu, ale za cenę tego stroju mogłam kupić sobie jakiegoś morgana czy fiorda. Ale nieważne. Należe teraz do nowego bardzo licznego klubu o nazwie Sword Jokers. Szczerze chyba długo w nim nie pozostanę.Widać, że duża ilośc to przyjaciółki z reala. Ciągle piszą coś tam o rzeczach realnego życia. Możecie polecić mi jakiś fajny klub.
Nadal męczę się z reputacją i treningami.
Ok to dziś na tyle :)
-Bye Bye <3

4 komentarze :

  1. Nie dziwię się, że nie jesteś przekonana do tego klubu, takie sytuacje są dosyć niezręczne :// Niestety nie jestem w stanie polecić Tobie fajnego klubu, założyłam swój (jednoosobowy), aby unikać nachalnych zaproszeń. Z tego co zauważyłam na blogach South Ghosts Club jest dosyć ciekawym klubem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno sprawdzę.Też myślałam, żeby zrobić swój własny klub jednoosobowy. Ale stwierdziłam, że może kiedyś znajdę ten idealny.
      Miłej nocy :)

      Usuń
  2. CHL i SHC. Chyba je znasz? Ja osobiście czekam już 3 miesiące na liście :/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com