środa, 12 października 2016

1# Aktualizacja 10.12.2016 Nowe maści.

No cześć, dziś nie poszłam do szkoły, więc  zawartość aktualizacji zobaczyłam bardzo szybko.
Niestety jest to kolejna aktualizacja zrobiona ,,na szybko". W sumie się przyzwyczaiłam, że po dużej i obszernej zawartości dostajemy yyyy ,,takie coś".
Już wyobrażam sobie tą falę hejtu na wszystkich mediach Star Stable.
Jestem trochę inna od wszystkich, więc nie skopiuję całego tekstu z strony na temat właśnie tej aktualizacji.
Jednak opiszę ją swoimi mało oryginalnymi słowami.
A więc:

-Przedłużyli urodziny z powodu błędu przez, który niektórzy nie mogli grać
-Nowe ubrania
-Targ koni w Zachodnim Przylądku
-Star Stable
Oraz najważniejsze
-Nowa maść koni

Opiszemy oczywiście tylko nową maść :D

Jeżeli zainteresowały Was te kolorki sierści dokładniej i profesionalniej nazywane maśćmi występują one w trzech rasach:
-Kuc Islandzki w cenie 969 sc w Nowej Grani
-Morgan, którego można spotkać za cenę 790 sc w Jodłowym Gaju
-Koń pełnej krwi angielskiej kosztujący 890 sc w Księżycowym Sierpie

Wszystkie te konie wyglądają bardzo ponuro :C
Trochę przypominają mi Tragiczną Historię z Epony, aczkolwiek myślę, że można się do nich przekonać :)
Ja na dziś kończę :)
-Bye Bye

8 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Być może, nie miałam okazji ich obejrzeć, aczkolwiek JAK DLA MNIE są troche ponure :C
      Może to dla tego, że kiedyś miałam smutną historię związaną właśnie z koniem takiej maści :C
      Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Można wiedzieć co się stało ?

      Usuń
    3. To trochę prywatne, więc nie...

      Usuń
  2. Czekam na Twój post o islandach, jak się zdecyduję to na pewno kupię tego nowego ^^
    Szarość to ogólnie nie jest wesoły kolor, uważam, że jest taki spokojny i elegancki :) Pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się tam podobają
    Chociaż według mnie nie są warte kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com