piątek, 7 października 2016

Hit Czy Kit #1 Shire

Wszystkie opinie zawarte w tej serii są moje. To moje zdanie. 
Zanim skopiujesz tą serię skonsultuj się ze mną. Przekażę to osobie która to wymyśliła.

 Zanim  przeczytasz  ten post zwróć uwagę na przypisek u góry.
No cześć, przepraszam za przerwę, ale to nic nadzwyczajnego, że znikam z internetowego życia. Od razu mówię, że będę dużo pisać w tym poście, bo jest on organizacyjny. Jednak nie chcę, wam zmarnować czasu długimi zdaniami i żmudnym czytaniem, więc opiszę pierwszą rzecz. Jednak to w drugiej połowie posta.

Doszłam do wniosku, że to ja i wy będziemy wybierać przedmioty ocenianie. Piszcie w komentarzach propozycję. Jeżeli żadnej nie będzie, lub nie będę miała wiedzy, albo tego np. konia to sama wybiorę.
Na koniec postu wypiszę wszystkie plusy i minusy.
 Myślę, że raz w tygodniu seria może się pojawiać.
Dobra przejdźmy do postu.





Hit czy KIt
Wczoraj w mojej stajni pojawił się shire. Pomyślałam, że będzie on dobrym ogniwem na ocenienie czy faktycznie te konie są takie świetne :D
Wybrałam te umaszczenie, ponieważ nie miałam żadnego podobnego konia, a moja mama stwierdziła, że jest najładniejszy XD (Tak Laura słucha się mamy XD)
Niestety screen shoty mi się popsuły i muszę brać zdjęcia z internetu :/

Szczerze nigdy nie podobały mi się te konie. Może dlatego, że bardzo nie podobają mi się takie kolorowe komplety typu: Różowe włosy, zielona bluzka czerwone dresy. Nie... Ja preferuję stonowane czarne, białe czasem brązowe komplety. Okazyjnie mój miętowo błękitny.
A dużo osób tak dobierały je do właśnie tych koni. Jednak postanowiłam zaryzykować i kupić owego konia.







Konie te nie wyglądają dobrze w małych czaprakach. Więc kupując takiego rumaka zaopatrzcie się w duży sprzęt. Jeżeli chcecie  takiego srokacza musicie umieć nie przesadzać z białym i czarnym ponieważ nieźle to się miesza.

Konie te świetnie skaczą, wysoko i daleko. Poza  tym, że kiedy skaczecie jego zad zasłania Wam widok :D XD Nie musicie się bać, że na np. cs`ach  ktoś zasłoni wam ekran. Mają cudny pyszczek :* Piękne oczy w, których widać miłość (Nie jeszcze nie oszalałam mówiąc, że piksele Nas kochają XD) Taki słodki. Ogólnie plusem jest też to, że są one od małych lvlów, więc nie musicie mieć np. 15 żeby mieć takiego słodziaka. Oczywiście jeden ten srokaty, który widnieje na zdjęciu jest z Epony, ale to jeden jedyny.

HIT:
-Śliczny pyszczek
-Duża ilość ładnych maści
-Wysoko i daleko skaczą
-Brak strachu, że jakiś gracz zasłoni Wam ekran i walniecie w płot :D
-Są dostępne od dość małych lvlów
-Są wielkie, więc dobrze widzicie wśród tłumu graczy
-Coś by się jeszcze znalazło, ale nie mam pomysłu XD

KIT:
-Zasłaniają Wam ekran kiedy skaczą
-Źle wyglądają w małym sprzęcie
-Przy kucykach wyglądają jak końskie godzille

A więc konie rasy Shire to zdecydowany HIT. Są świetne :)
Moja ocena tych rumaków waha się między 8/10 a 8,5/10
Polecam każdemu zaopatrzyć się w takiego konia.

Pamiętajcie o wysyłaniu zdjęć lub propozycji na temat sprzętów bądź koni, które mogę ocenić.

-Bye Bye



7 komentarzy :

  1. Też je lubię ^^
    Mogłabyś zrobić ocenę islanda i lipicana? Zastanawiam się nad kupnem jednego z nich, ale nie mogę się zdecydować :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lipicanem wolę się wstrzymać, bo go nie posiadam :D Z islandem to świetny pomysł ^^
      Jeśli chcesz zobaczyć trochę więcej o lipicanach możesz przeczytać ten post :http://zoeystarwil.blogspot.com/2016/09/zajawka-koni-d.html
      Oceniłam je przed wejściem tych koni, więc niektóre przemyślenia mogą odbiegać od prawdy :)

      Usuń
    2. Czytałam ten post, jednak wolałabym też taką dokładną ocenę jak zrobiłaś wyżej, żeby rozważyć wszystkie za i przeciw. Poczekam na post o kucu islandzkim i wtedy zobaczę, czy mnie wystarczająco przekona :D

      Usuń
  2. Ooo fajny pomysł. Również jak czytelniczka u góry uważam, że fajnie byłoby zobaczyć ocenę islanda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo fajny pomysł. Również jak czytelniczka u góry uważam, że fajnie byłoby zobaczyć ocenę islanda :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com