niedziela, 9 października 2016

15 lvl Nightflash i nowe produkty w sklepie Star Stable


No cześć, dziś udało mi się wytrenować mojego fryzyjczyka. Od 3 dni robiłam wszystkie 58 wyścigów. Do tego mój rumak miał chyba z 9 lvl, więc było łatwo.
Ugh, jeszcze tylko 7 koni do wytrenowania i mam spokój ^^
Nie mam zdjęć, ponieważ po aktualizacji popsuły się screeny. Trochę mnie to wkurzyło. Tak samo nie mam quizu w Zielonej Dolinie...
Dużo osób ma taki problem.
Jeśli ktoś z Was ma ten bug  napiszcie do supportu ;)

Na stronie naszej ukochanej gry pojawiły się kolejne BARDZO TANIE (sarkazm)
dodatki do naszego realnego życia.
Oto kilka fotek :)


OK
Oczywiście nie wszytko jest nowe.
Nie obraźcie się jeżeli coś źle powiem, ponieważ w ogóle nie zaglądałam do tego sklepu.


Nowe rzeczy:
Bluza (chyba) w cenie 159.99: różowa i szara
Poszewka na poduszkę w cenie 79.99: czarno biała i różowa
Torba w cenie 66.99: czarno biała i różowa

Zestaw biurowy zawierający brulion A5, 
4 ołówki, 1 gumkę i temperówkę w cenie 39.99














Nie jestem pewna czy dobrze napisałam.
Nigdy nie kupiłam nic z tego sklepu i raczej nie zamierzam. Jak dla mnie za poszewkę na poduszkę dać 80 zł to trochę za dużo.
Napiszcie czy kiedyś coś kupiliście, lub zamierzacie.
-Bye Bye <3

4 komentarze :

  1. Ja mam na szczęście tylko 4 (za tydzień 5) do treningu xD
    Ze sklepu nie warto nic kupować, można iść do jakiegoś punktu, gdzie zrobią poszewkę z wybranym zdjęciem za grosze, więc... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę :/
      No właśnie, moja koleżanka zrobiła sobie poduszkę z swoim psem XD

      Usuń
  2. Nigdy nic tam nie kupię !
    Może to dla tego, że moja kol sb tam kupiła bluzkę i nie przyszła.
    A żeby za branslotekę dać 200 zł to przesada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A pisała do supportu?
      Bransoletka jest niby z srebra.
      Ale i tak jezeli zawieszka+sznurek kosztują 170 zł, a zawieszka 100 to znaczy, że za sznurek płacimy 70 zł -.-

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com