sobota, 29 października 2016

15 ciekawostek o Star Stable.

No, cześć. Przepraszam za małą aktywność na blogu, ale ostatnio musiałam jeszcze bardziej poświęcić się mojej pasji- akrobatyce i gimnastyce. Ze względu na ciężkie treningi nie miałam jak pisać. Wracałam ze szkoły po siedmiu lekcjach jadłam obiad i uczyłam się nowych melodii na pianino. W skrócie mówiąc nie miałam czasu. 
Z okazji, iż na moim blogu wybiło 1000 wyświetleń mam dla Was... A no tak nic nie mam. Po prostu dziś pierwszy raz od tygodnia weszłam na bloga. A tam 1000 wyś.
Przepraszam...


1. Rudy kot, którego widzimy podczas logowania ma na imię Rufus.
2.Kiedy jesteśmy w cyrku, w tle widać druidów.
3.W SSO jest około 27 ras koni. Liczba wciąż rośnie.
4.W Star Stable grają gracze z ponad 18O krajów. Dużo co nie?
5.W grze jest ponad 18O postaci. Chodzi tu o postacie od których bierzemy questy.
6.Nie wiem czy wiecie, ale Alex posiada czworo rodzeństwa. W tym Jamesa z FP.
7. W SSO można posiadać około 15O koni.
8.W SSO jest 1O stajni.
9.Około 60% graczy uważa, że najtrudniejsze cs`y są w JG.
10.Większość rzeczy z Butiku w Srebrnej Polanie znajdziemy w Wiosce Zachodniego Przylądka.
11.W wielu miejscach możemy znaleźć tablice i przedmioty reklamujące lub pochodzące z firmy "Sands"np. w Halloweenowej kolejce lub w tle fryzjera w Jarlaheim.
12.Zegar w MSP na ratuszu pokazuję prawdziwą godzinę.
13. Większość graczy na ma stajnie macierzystą na Farmie Steva.
14.W jednej z aktualizacji wspomniano o Anne. Możliwe,że pojawi się w tym roku.
15.Historia Star Stable zawiera obecnie ponad 270 tys. słów i powiększa się każdego tygodnia!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Informację wzięłam z różnych stronek i blogów. Z filmów Freji Water, bloga Karli Bunnyhall. Jednak niektóre zaobserwowałam i zaktualizowałam sama.
Miłego dnia.
-Bye Bye

4 komentarze :

  1. Nie wiedziałam większości. I GRATULUJE 1.000 WYŚWIETLEŃ. JESTEŚ NAJLEPSZA ROZWIJAJ SIĘ DALEJ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nie poddaję się dzięki moim wspaniałym czytelnikom.

      Usuń
  2. Akurat wszystkie znałam, ale i tak ciekawy post dla tych, którzy tego nie wiedzą ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com