niedziela, 30 października 2016

Wygląd Tygodnia #2 Tak pastelowo...



Jeździec:                       Koń:
Kapelusz- LifeTime                Ogłowie-JCP
Bluza-JCP                               Siodło-JCP
Spodnie-JCP                            Czaprak-JCP
Rękawice-JCP                          Owijki-JCP
Buty-JCP                                







Strój jest w kolorystyce miętowej/błękitnej. Najlepiej wygląda na siwuskach.
Do stroju można dodać jeszcze kokartki,ale ja nie dodałam,ponieważ nie ma miętowych.
Owijki są dwukolorowe, bo nie mogłam znaleźć jednokolorowych.
Ale chyba nie wygląda tak źle.

-Bye Bye

2 komentarze :

  1. O boże, jaki śliczny wygląd bloga i postaci.. MASZ WIELKI TALENT <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,za te miłe słowa, aczkolwiek ja nie zrobiłam wygląd bloga. Utworzyła je Lana Hawkson.Będzie o tym post, jak wszystko będzie skończone :D

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com