niedziela, 16 października 2016

Wygląd Tygodnia #1 Czyli jak wygląda Fashion Week według Laury...

No, cześć. Dziś moja postać zostanie Anją Rubik, lub Joanną Kjupą.
Uppps, Krupą*
Dobrze tak czy inaczej zostanie modelką Vouga i zademonstruję Wam moje hiper nudne i nijakie looki. Powstanie również zakładka. Po każdym poście dodam do tej zakładki ten look opisując patałachy w, które mój jeździec ma nosić.


BANG. Na pierwszy ogień idzie mój strój który noszę, kiedy dosiadam mojego Nightflash.
 Tak, jest to strój klubowy Thunder Antylopes. 
Dawnego klubu, który trochę mnie zawiódł, ale nie będę tu robić złej reklamy oraz bólu dupy z powody kilkuset starcoins.                                                      
Jeździec:
Bluza- Jodłowy Gaj
Spodnie- Jorvik City Plaza
Buty- Farma Marleya
Kapelusz- Miasteczko Srebrnej Polany
Rękawiczki- Jorvik City Plaza

Koń:
Siodło- Jorvik City Plaza
Czaprak- Jorvik City Plaza
Kokardy- Jorvik City Plaza
Ogłowie- Jorvik City Plaza





-Bye Bye

5 komentarzy :

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com