wtorek, 11 października 2016

Brak quizu w Zielonej Dolinie: Przyczyna

No cześć, myślę, że dużo z Was ma bug (tak myślicie) w grze. Chodzi konkretnie o brak quizu w Zielonej Dolinie.
W tym momencie zmienię się w wróżkę chrzestną, doradce i mamę która uratuję Was z opresji. Otóż spotkałam się z kilkoma teoriami, ale jedna i tylko jedna jest prawdziwa (No chyba, że to bug lub błąd).
Na samym początku urodzinowej aktualizacji pełna przemyśleń czemuż to nie quizu w Pani Pike napisałam do supportu.

Dopiero dziś uzyskałam odpowiedź.
Oto screen
Jak widać trzeba mieć reputację :/
Jeżeli nie widzicie kliknijcie w obrazek :)







Może ktoś zapyta "Czemu tak pomazałaś mail? "
Heh nie wiem czy wiecie, ale gdyby jakimś cudem wszedł by tu jakiś hacker, na pewni skorzystał by z darmowego konta. Otóż po takim e-mailu można z łatwością wejść na konto poprzez napisanie do supportu emaili z wiadomością "Ostatnio ukradziono mi email, oto dowód, że miałam dostęp do tego konta"
Kiedy jednak obraz jest pomazany i piszę o czyjeś własności nie da się obrabować :D
Mam nadzieję, że Wam pomogłam :)
-Bye bye

3 komentarze :

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com