piątek, 11 listopada 2016

1.500 WYŚWIETLEŃ *UWAGA DUŻO SŁODKOŚCI *

No cześć, chciałam powiedzieć, że jestem bardzo wdzięczna za 1.500 wyświetleń.
Polecam włączyć smutną muzyczkę xD
Jeszcze 10 dni temu było 1.000.
Dziękuję bardzo wszystkim, którzy przyczynili się do prowadzenia tego bloga.
W tym Lanie o, której już dużo razy pisałam, wszystkim czytelnikom i nie tylko tym których widać w okienku obserwujących, bo wiem, że są tacy którzy nie udzielają się na blogu.
W tym również bloggerze (xD) za to, że istnieje strona na, której mogę się wyrazić.
Mieć szanse na poznanie wspaniałych ludzi.
Od ostatniego czasu zmieniło się wszystko, jednak mam nadzieję, że starsi czytelnicy nie przestaną wchodzić na tego bloga.

Jeszcze raz dziękuję.

-Bye Bye

PS. Napiszcie, czy mam pisać o aktualizacjach.

2 komentarze :

  1. Gratuluję kochana. Wszystko się opłaca. Jestem z tobą od początku i będę do końca. Jestem pod wrażeniem tego wszystkiego, jak blog się rozwinął przez ten krótki czas. Dzięki Lanie wygląda wspaniale, ale ty pięknie piszesz ☺♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, ale chyba nie wytrzymasz ze mną tak długo XD

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com