niedziela, 20 listopada 2016

[3] Hit czy Kit- Cienie w SSO.

Wszystkie opinie zawarte w tej serii są moje. To moje zdanie. 
Zanim skopiujesz tą serię skonsultuj się ze mną. Przekażę to osobie która to wymyśliła.

No cześć.
No  dobra muszę się przyznać, jak zawsze zepsułam. Tej serii nie było od 5 tygodni ^^
No przepraszam, ale no ;-;
Jakoś nie miałam co opisywać. Konie? Nie, bo nie mam ich, aż tak dużo, żeby w każdym poście opisywać to nowego konia. Teren? Przyznajcie, że galopowania po np. DUD nie jest za przyjemne.
Ok, koniec z obiecywaniem. PODEJRZEWAM, że następny post z tej serii pojawi się jakoś na początku grudnia. Będę najprawdopodobniej (ugh, jak się zmęczyłam pisząc te słowo ;-;) opisywać w nim stajnie. Ale nic nie obiecuję.
Dodałam również swój dopisek, tak jak jest w niektórych blogach.



16.20.2016r.
Do gry Star Stable zostały dodane cienie.
Ile ludzi tyle ocen, więc można powiedzieć, że nie każdy był zadowolony z pomysłu, że w naszej trochę kanciastej grze pojawiła się choć trochę realizmu.
Oczywiście, nie wszyscy uważają to za realistyczne. Również starsi gracze, nie mogą się przyzwyczaić. Nie ma co się dziwić, przecież przez 5 lub 4 lata grali z taką grafiką.
Dodamy sobie kilka zdjęć do porównania.
Wszystkie zdjęcia można powiększyć*
Zdjęcie bez cieni z efektami dodatkowymi.
Chyba każdy tak grał lub gra. Są to domyślne ustawienia.
Chyba nie ma co tu opisywać.







Zdjęcie bez cieni oraz bez efektów.
Jak widać jest jaśniejsze. Bardziej bajkowe.
Jak można zauważyć trawa jest bardziej paintowa?
Tak jakby ktoś ją namalował. Jest taka ,,rozdwojona"
Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;)





Zdjęcie z cieniami oraz z efektami dodatkowymi.
U stóp (kopyt) konia widnieje cień.
Wszystko jest ciemniejsze, bardziej realistyczne. Mniej bajkowe.
Nasza postać wygląda bardziej jak bryła. Nie jest tak kanciasta.
Wszystko jest takie jednolite,nie ma, aż tak ostrych krawędzi.





Zdjęcie z cieniami bez efektów dodatkowych.
Jest jaśniejsze od poprzednika. Ta opcja przyda się kiedy będzie ciemno w grze. Lepiej będzie wszystko zobaczyć.
Jednak nie ma, aż takiej wielkiej różnicy.






Z różnych filmów wynika, że dużo osób woli grać na ustawieniach, które posiada ostatnia opcja.
Na słabszych komputerach, oraz połączeniu internetowym tworzą się straszne lagi.
Na szczęście można to wyłączyć.
Czy to było dobre posunięcie z strony Star Stable?
Jak dla mnie tak. Mnie się podoba. Jednak współczuję osobą które mają z tym błędy, lub lagi,
Jest część osób, które mają te cienie całkowicie zbugowane.
Np cień jest odwrotnie.Dziś prawie wszystkie przeciw będą wynikały z problemów innych, bo ja nie mam żadnych błędów.

HIT:
-Realistyczny wygląd.
-Ładniejsze zdjęcia.
-Nie zawsze trzeba przerabiać zdjęcia, bo same w sobie mają tak jakby filtr.
-Wszystko jest taką bryłą.
-Nie jest, aż tak ostro zakończone.
-Wygląda wypukle.
-Można wyłączyć jak nie chce się grać z tą opcją.
-Niektóre, elementy mają cienie.

KIT:
-Laguje na słabszych komputerach.
-Laguję przez słabsze połączenie internetowe.
-U niektórych jest tak jakby mgła.
-Jest ciemniej.
-Jest ogólnie dużo blędów.
-Trochę daje po oczach.


Ocena:
Jeżeli miałabym dać moją ocenę, czyli jak MI się sprawuję dałabym 9/10. Ale muszę być sprawiedliwa i liczyć się z tym, że nie każdemu działa to idealnie.
Dlatego moja ocena to 6,5/10. Może zmienię ją jak naprawią te błędy


Ja na dziś kończę.

-Bye Bye

5 komentarzy :

  1. Świetny. Brakowało mi tej serii.
    Mi np.ten cien jest na odwrót.
    Napisałam przed chwilą do supportu :)
    Mam nadzieję, ze mi pomogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.
      Mam nadzieję, ze ci pomogą :)

      Usuń
  2. Supcio prawda że ciemniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio prawda że ciemniej

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com