sobota, 19 listopada 2016

Informacja o aktualizacjach oraz o klubie.

No cześć, postanowiłam, że nie będę robić postów o aktualizacjach. Chodzi mi tutaj o skopiowanie zawartości, bo raczej każdy ma oczy i może przeczytać to samo na stronie sso.
Jeżeli jednak aktualizacja będzie lepsza niż dodanie nowych maści np. nowe stajnie to napiszę o niej własnymi słowami czyli co o niej sądzę.
Drugą sprawą jest tutaj klub. Od niedawna go posiadam, ale nie jest on jeszcze otwarty.
Nazwa jego brzmi Pink Wombats. Jednak mam wątpliwości, że ktoś do niego dołączy.
A nie bardzo chcę zapraszać randomowe osoby, które po minucie odłączą.
Znam sytuację 96% klubów które nie działają za dobrze. I nie nie chodzi mi tutaj o popularność.
Po prostu chciałabym stworzyć miłą atmosferę. Więc jeżeli chcesz dołączyć to napisz w komentarzu.
Na razie nie gwarantuję, że ten klub będzie miał swoją stronę na FB czy bloga, ale zawsze można dołączyć. Może zapytasz o strój klubowy. Tak strój będzie, ale jeszcze nie jest całkiem gotowy.
Wymagania do klubu.
-14+
-Ogarnięte orto.
-Aktywność
-11+
-Wszystkich członków klubu traktujemy tak samo. Nikt nie jest gorszy.
-Stosowanie się do zasad.
-Dystans.
Jeżeli chcesz się przyczynić do istnienia tego klubu to dołącz.
Jeżeli do klubu nie zgłosi się przynajmniej 3 aktywne osoby, nie będzie on publiczny.
Będę w nim sama :C
Ok, dziś powinien pojawić się jeszcze jakiś post, gdyż nie wstawiałam nic przez 5 dni.
-Bye Bye

9 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Mam zamiar, ale no kurczę XD
      Musiała by być z napisami bo głos który wychodzi z mojego ryjka jest tak trochę "bobkowy?"
      Wolę więc raczej nie ryzykować, gdyż każdy wywnioskuję, że mam mniej niż 11 lat, a tak nie jest <.>
      To smutne kiedy brzmisz jak gadający pluszak Maj lityl pony XD

      Usuń
  2. "(...) postanowiłam, że nie będę robić postów o aktualizacjach. Chodzi mi tutaj o skopiowanie zawartości, bo raczej każdy ma oczy i może przeczytać to samo na stronie sso."

    Zgadzam się z tobą w 100%.
    (Więcej pisać na ten temat nie będę, bo podobno gdy piszę w prost, to jestem chamska.)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do klubu, to nie moge dołączyć bo jestem na innym serwerze. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura mam już 10 lvl mogę dołączyć xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com