wtorek, 1 listopada 2016

Nowy wygląd!

No, cześć. Myślę, że zauważyliście, że mój blog bardzo się zmienił.
Mi się mega podoba.
Wszystko dzięki Lana Hawkson. Naprawdę bardzo Ci dziękuję.
Naprawdę, bardzo się starała i jeżeli nie znasz jej bloga koniecznie odwiedź.
Jeżeli mój blog wygląda wreszcie jak blog to postanowiłam, że bardziej się nim zajmę.
 (no chyba,że będe mieć mega dużo nauki i treningów)
Przez dwa tygodnie nie było Hit czy Kit, dlatego dziś napiszę post.
Będzie to TAG SSO.


-Bye Bye

Ps. Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?

2 komentarze :

  1. Dziękujemy Lanie ♥ Nam (obserwatorów) bardzo cieszy, że mój (nasz) ulubiony blog jest taki śliczny.
    BLOG JEST MEGAAAAA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, Lana jest cudowny. Ja jak i ona bardzo cieszymy się,że wam się podoba :D

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com