niedziela, 6 listopada 2016

Nowy teren!♥

No cześć, kilka dni temu zespół SSO ukazał na instagramie zdjęcie przedstawiające kawałek nowego terenu.
Wygląda on bardzo ciekawie.
Tak na prawdę kiedy P. Ola na FB wspomniała, że do nowego terenu będzie wchodzić się "inaczej" pomyślałam o terenie związanym z fabułą gry, ale nie.
TO MIASTO JORVIK.



P. Ola miała rację do nowego terenu będziemy wchodzić przez tramwaj.
Przynajmniej tak mi się zdaję.
Szczerze to trochę dziwne byłoby gdybyśmy jeździli tam na koniach.
Ta gra jest dość realistyczna pomijając fabułę, i wydaje mi się, że może będziemy chodzić na nogach bez pomocy naszych rumaków. Ale nie wiem czy byłby to dobry pomysł zważając na to, że głównym tematem owej gry są konie i kucyki.
Jestem ciekawa czy poza miastem będzie coś innego. Tak samo było z Eponą. Nowa grań była tylko małą częścią Urodzajnych Hrabstw.
I ciekawe od którego będzie poziomu.
Z jeden strony autobus odblokowujemy na bardzo niskim lvl. A przy wczytywaniu do JCP widnieją słowa "...autobus dowozi Cię do miasta Jorvik."
Czyli, że mając niski poziom już nasza postać "odwiedziła" miasto Jorvik.
Jak myślicie od którego poziomy będzie nowy teren?
CAŁY TEN POST JEST PRZYPUSZCZENIEM, BYĆ MOŻE NIE BĘDZIE TO MIASTO JORVIK I NIE BĘDZIE WIĘKSZOŚCI RZECZY KTÓRE PRZYPUŚCIŁAM.
Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Napiszcie co sądzicie o nowym terenie.
-Bye Bye

2 komentarze :

  1. Hmm... Możesz mieć rację.
    A od którego chciałabyś by był ten teren lvl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony jeżeli jest to (była by to) stolica Jorvik chyba każdy powinien mieć do niej dostęp z SR. Np od 6 czy coś.

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com