piątek, 11 listopada 2016

Koniec forever alone ♥| Wiktoria gra ♥

No cześć,  dziś gadając z Wiktorią namówiłam ją (na siłę), aby weszła na SSO.
Chciałam, żeby zobaczyła moje konie itd.
Jej zdanie jest dla mnie bardzo ważne.
Zanim jej gra się zaktualizowała trochę minęło, ale po czterech kwadransach weszła na Star Stable.
Chwilę pograła, zrobiliśmy sesję itd.
I godzinę później była posiadaczką SR.
Cieszę się, że gra.
A oto mała sesja podczas, której miałyśmy niezłą głupawkę :D













Tak, ten rudzielec to Wiktoria. Jej nazwa to Jenifer Irloland.

 Pozdrawiam za wyczucie czasu.
Kocham to zdjęcie :D
 Tym razem nikt nam nie przeszkodził.

3 komentarze :

  1. Heh, to chyba bardzo się spodobała ta gra jak od razu kupiła SR.
    Rudzielec xD
    A tak serio to ładnie wygląda w rudym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej to powiedz. Wiktoria od razu zmieniła te włosy na blond XD
      Chyba bardziej ja jej "kazałam" go kupić nisz sama chciała XD
      Ale jej się spodobało... XD

      Usuń
  2. To ja Jestem Wiktoria Jennifer Iroland fajnie że ci się podobało ale jakoś nie w moim stylu bo tworzyłam te konto jakiś rok temu to wtedy mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com