czwartek, 10 listopada 2016

|Fakty| +Poznaj mnie ♥

No cześć, jako, że na blogu zmieniło się dużo postanowiłam zrobić kilka faktów o mnie.
Również kilka dni temu zaktualizowałam zakładkę "Poznaj Mnie :3"
Fakty będą dotyczyć Star Stable.

1.Na SSO nazywam się Zoey Starwill.
2.Aktualnie jestem na ciastku.
3.Mam stajnie na Farmie Steva.
4.Moją ulubioną lokacją jest Epona i nieważne czy jest to NG czy KS, wszystkie kocham ♥.
5.Nie lubię DUD z powodu mgły oraz spowolnienia (No chyba, że mam islanda i mam bug, żeby być bez mgły.
6.Mam aktualnie połowę 17 lvl.
7. Gram od marca.
8. Aktualnie mam 9 koni, a liczba wciąż rośnie.
9.Moją ulubioną rasą w Star Stable jest Island ♥
10.Bardzo lubię również: morgany, fryzy, AGH, Appaloosa oraz pinto.
11. Nie przepadam za końmi o budowie startowca.
12.W realu jeżdżę konno okazjonalnie.
13.Nigdy nie spadłam z tych mostów w DZW :D
14.Moim ulubionym CS`em jest ten w Moorland.
15.Znienawidzonym Cs`em jest ten w Valalade.
16. Nie lubię go dlatego, że dużo się tam skacze.
17.Lubię wyścig Steva, Baronowej oraz ten w JV.
18. NIENAWIDZĘ wyścigu w Eponie tego obok mostu do PPK.
20.Nigdy nie mam pieniędzy na nowego konia, jak mam to od razu wydaję :C
21.Gram forever alone.
Stefanie Starpool
22.Trzy najpiękniejsze konine według Ciebie- Jak dla mnie najpiękniejsze trzy konie to izabelowaty island, izabelowaty AQH oraz siwy sportowy fryz.
23.Jakiego konia dasz jako pierwszego na wyspę koni? Jako pierwszego konia na wyspę dodam chyba startera lub kucyka z FP.
24.Wolisz ubierać się pastelowo czy oficjalnie? Chyba wolę ubierać się pastelowo jeśli chodzi o siwe konie, a o inne maści to chyba oficjalnie.
Lana Hawkson
25.Nie nie mam rodzeństwa, jestem jedynaczką :D
Wiki Dre



26.Co najbardziej lubisz robić na sso? Robić zadania, oraz spędzać czas z znajomymi.
27.Czy zrobisz klub? Mam już, ale jeszcze nic nie powiem :S
28.Kot czy pies? Pieseł :P
29.Lody czy czekolada? Zależy :P
30.Ja czy placki? Znasz odpowiedź ♥
31.Woda czy sok? Woda grerfrutowa z lidla ♥
32.Malina czy truskawka? Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.
33.Biały czy czarny? Chyba biały.
34.Miętowy czy pudrowy róż? Nie odpowiem na to.
35.Kebab czy pizza? Pizza :P
36.Kfc czy McDonald? Obu zabardzo nie lubię, ale chyba wolę KFC.
37.Masz chłopaka? Nie.
38.Jaki jest twój ulubiony kolor? Nie mam ulubionego.
39.Masz jakieś zwierzę? Tak psa Coco.
40.Co najbardziej lubisz jeść? Hmm... Słodycze oraz marakuję <3
41.Twoja ulubiona gra zamiast sso? Simsy.
42.Ile razy miałaś sr? Jeżeli chodzi o ogólnie to cztery, a o takie które kupiłam to dwa.
43.Jakie lubisz seriale? Nie oglądam zabardzo seriali.
44.Jakie lubisz programy? Wszystkie TVN itd.
45.Masz jeszcze jakiegoś bloga? Miałam, ale już na nim nie piszę.
46.Malujesz sobie paznokcie? Jestem typem człowieka, którego denerwuję lakier po dwóch dniach XD
Używasz makijażu?
47.Jaki jest twój ulubiony przedmiot? Yyy, Angielski?
48.Jaki masz znak zodiaku? Byk.
49.Kiedy masz urodziny? Nieważne XD
50.Ulubione zwierzę? Lama, Wombat (chodzi tu o niedoszły klub), pies, lemur XD
51.Ulubiony kwiat? Nie znam za dużo :C
52.Ulubiony owoc? MARAKUJA, oraz GRANAT.
53.Ulubione warzywo? Ogórek.
54.Ulubiona piosenka? Nie mam.
55.Ulubione damskie imię? Chyba Sophie czy coś XD
56.Ulubione męskie imię? Nie wiem :C
57.Ulubiony sklep z ciuchami? Wszystkie typu Bershka oraz New Yorker.
58.Jak masz na drugie imię? Marysia ^^
59.Skoczyłabyś na bungee? Chyba tak.
60.Z jakiej sieci masz telefon? T-mobile.
61.Wierzysz w przyjaźń damsko-męsko? Tak.
62.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Może w miłość nie koniecznie, wierzę w zauroczenie.
63.Wierzysz w magię? Może to dziwne, ale tak.
64.Jaki masz kolor oczu? Zmienieją się o.O
65.Ile masz cm wzrostu? Mogę tylko powiedzieć, że jestem niska.
66.Mieszkasz w bloku/wdomu/wkamienicy? Nie powiem :S
67.Ulubiony sport? Gim, akro, jazda na fishce, rolkarstwo łyżwiarstwo i wrotkarstwo figurowe.










































Zadawajcie pytanie to tak jakby Q&A.
Jak tylko przeczytam pytanie to napiszę odpowiedz wraz z autorem pytanie.
-Bye Bye

9 komentarzy :

  1. Wow, blog idzie w świetnym kierunku. Coraz bardziej się do niego przykładasz.
    -3 najpiękniejsze konie według Ciebie (chodzi o konia a nie rasę)
    -kogo dodasz jako pierwszego na wyspę koni?
    -wolisz ubierać się kolorowo jak np. drugi post z twoich strojów czy bardziej oficjalnie jak np pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Ok zaraz na nie odpowiem

      Usuń
    2. design bloga, wykonałam ja :), ale prawda, posty świetne ;D

      Usuń
  2. Jeździsz konno, masz własnego konia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 12 fakcie napisałam, że jeżdżę okazjonalnie. Szkoda, ponieważ mam bardzo daleko stadninę :C

      Usuń
  3. Ah no nie zauważyłam xd
    masz rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co najbardziej lubisz robić na sso?
    Czy zrobisz klub?
    Kot czy pies?
    Lody czy czekolada?
    Ja czy placki?
    Woda czy sok?
    Malina czy truskawka?
    Biały czy czarny?
    Miętowy czy pudrowy róż?
    Kebab czy pizza?
    Kfc czy McDonald?
    Masz chłopaka?
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Masz jakieś zwierzę?
    Co najbardziej lubisz jeść?
    Twoja ulubiona gra zamiast sso?
    Ile razy miałaś sr?
    Jakie lubisz seriale?
    Jakie lubisz programy?
    Masz jeszcze jakiegoś bloga (podaj tez mojego ;)
    Malujesz sobie paznokcie?
    Używasz makijażu?
    Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
    Jaki masz znak zodiaku?
    Kiedy masz urodziny?
    Ulubione zwierzę?
    Ulubiony kwiat?
    Ulubiony owoc?
    Ulubione warzywo?
    Ulubiona piosenka?
    Ulubione damskie imię?
    Ulubione męskie imię?
    Ulubiony sklep z ciuchami?
    Jak masz na drugie imię?
    Skoczyłabyś na bungee?
    Z jakiej sieci masz telefon?
    Wierzysz w przyjaźń damsko-męsko?
    Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
    Wierzysz w magię?
    Jaki masz kolor oczu?
    Ile masz cm wzrostu?
    Mieszkasz w bloku/wdomu/wkamienicy?
    Ulubiony sport?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com