wtorek, 1 listopada 2016

SSO TAG

No, cześć. Dziś zrobimy sobię STAR STABLE TAG.
Takich tagów w Polsce jest bardzo mało dlatego choć raz przydał mi się mój angielski :D
Dobrze zaczynamy ^^
1.Jak zaczęłaś grę w SSO?
Po prostu przez reklamę, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej jak zaczęłam grać kliknij tu
2. Jak nazywasz się w SSO?
Zoey Starwill ^^
3. Jaki jest Twój obecny poziom?
Połowa 17.
4.Ile już grasz? Czy miałaś jakąś przerwę?
Gram od marca 2016, a o przerwach piszę w linku, który dałam pod 1 pytaniem.
5.Ulubione miejsce w SSO?
Ulubione? Hmm chyba nie mam, ale lubię Epone.
6.Co powinno być dodanie do gry?
O tym post również zrobiłam. Zapraszam tu
7.Czy poznałaś w SSO kogoś wyjątkowego?
Poznałam wiele wspaniałych ludzi, ale z nikim nie utrzymuję wielkiego kontaktu.
8. Najlepsza chwila z gry?
Chyba kiedy odblokowuję się np. Epone. Ale najlepsze momenty były kiedy grałam z Wiktorią, były to lvl 1-5
9. Ulubione CS i wyścigi?
Csy to w Moorland, a wyscig? Lubie tor Baronowej.
10. Jakiego konia kupiłaś pierwszego?
Kupiłam kuca tego brązowego z FP. Jeżeli jednak chodzi o konia był to siwy morgan.
11.Gdzie masz swoją stajnie macierzystą?
Farma Steva :D
12. Na jakim jesteś serwerze?
Jestem na serwerze Cookie Volley, czyli najprościej Ciastku ^^
13.Jakie konie wydają ci się najpiękniejsze?
Lubię morgany, AGH i islandy. Jednak moimi faworytami są kuce islandzkie <3
14.Jaki jest twój ulubiony zestaw?
Najbardziej lubię te, które dałam do Wyglądu tygodnia czyli ten i ten
15.Ile masz koni w SSO?
Mam tylko 9 koni.
16.Ulubiona maść w SSO?
Kocham siwą i izabelowatą <3
17.Jakie było twoje pierwsze święto?
Wielkanoc,
18.Jakie masz rasy koni w sso?
Jorvik Gorącokrwisty, Kucyk Jorvik, Morgan, Dziki koń jorveski, AGH, kuc islandzki, koń fryzyjski, shire.
19.Ile czasu masz SR?
Mam lt, od lipca.
20. Uubiona postać od zadań?
Lubię Elizabeth, bo od niej dostajemy zadania z fabułą.
21.Ile masz szylingów Jorvik?
3955 :C
22.Ile masz SC?
309 :C
23.Z kim grasz w Star Stable?
Sama. Forever alone.

2 komentarze :

  1. Forever alone <3 Jakbym siebie słyszała. W sumie jesteśmy do siebie bardzo podobne, gdyby nie to, ze ja nie potrafię tak pięknie pisać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję. Ładnie to tak nie chodzić do szkoły XD

      Usuń

Szablon stworzony przez Lana Hawkson: blog-star-stable-online.blogspot.com